Sunday, April 26, 2009

Failure...

hello...Starting a day with a cup of coffee and nasi lemak is a common in malay custom. Tp arini aku mulakan hari aku dengan air suam n roti je. Sunnah nabi mengatakan minum air suam lepas bangun tido leh menguatkn badan n membuang toksin-toksin dlm badan.

About test PTD yg aku ambik dulu tu, the result is FAIL. Takpe, no hard feeling. There's still a chance for me rite. Ade yang ambik test sampai 3 kali pon still fail gak. Maybe rezeki aku kat tempat lain ke. Mana tau kan.

Arini LA untuk project PPR Paya Nahu tu kuar dh. Esok kena la mobilise barang-barang kat site. Jenuh la nak atur kerja lepas ni. Time is short compared to the amount of work to be executed. N side job yang aku wat dengan kawan-kawan aku, Soi n Yus pon dh almost complete. Aku serah kat Soi je la isi rate tender tu. Dia nak claim lebih pon biar la. Aku ade benda lain nak settlekan kat sini.

Bln depan my girl nak dtg sni. So, aku n family aku xcited abis. Mak aku dh lama tak tgok bakal menantu dia tu. hahaha! Cadang tu nak pi layan cite Ironman or Wolverine. Then mkn kotiaw Iman yang takde di KL.

1 comment:

~ said...

ngeee..can't wait to be there in kedah!!!!