Tuesday, February 10, 2009

Kemarau gol dah tamat

hello..Sml aku pi stadium Darul Aman dengan member2 aku, Jat, Anep n Man. Then aku bwk gak Tom, kwn aku dr New Zealand pi tgok bola. Memula tu aku mls gak nak pi. Main asek kalah ja. hahaha!! Tapi game smlm kira ok gak la. Kedah main ok. Defence dh elok, tengah pon laju tp striker je tak leh keep up. Takde finishing touch. Asek wat long shot je. Tom ckp kat Nu Zilen bola ni tak populer sgt. Lain la rugbi. Tp Tom ni smua sukan dia tau. Golf tu bg dia tadak pape la. Dia penah main dgn Tiger Woods.....punya kedi. hahaha!! Btul ni, aku tak tipu. Pape pon, Kemarau gol bg Kedah dh abis. Smlm boleh la 2-0. Lpas ni Stadium dh start ramai balik la tu...

Aku skrg dok tgah wat re-measurement utk pjek kat Sg Petani yg nak dpt tak lama lg ni. Check balik quantity n adjust rates. Item2 yg mustahak mcm besi, concrete n bata tu aku kna check la balik. Tkut ada yg terlebih ke terkurang ke. Bos aku kata LA dh nak kuaq tak lama dh. Hopefully aku sempat la jaga projek tu kejap. Sebabnya... tadak pape la.

1 comment: