Sunday, February 8, 2009

Shah Alam: Love

Hello n gud morning...aku baru balik dari Shah Alam ni. Pkul 4 pg td bru sampai. Then pkul 830 aku msuk opis mcm besa. Smlm aku dah ambik cuti xtra 1 ari. Slalunya aku ke Shah Alam 2 ari je tp bln ni 3 ari. Tu pon stil tak puas.

Ari jumaat aritu aku sampai je Shah Alam aku relax jap. Then aku temankan awek aku servis aircon dia. Lepas tu kitorang pon pi mkn kat Only Mee SACC. Kitorang kira mcm regular customer la kat situ. Siap ade membership lg. Awek aku pon ade abg angkat dia kat situ. hahaha!! Lepas tu kitorang pi tengok wayang cite Bride Wars & Pink Panther 2 kat Cineleisure. Cite dia best. Bride Wars tu pasal 2 member dok berebut sape nak kawin dulu. Pink Panther tu pasal dia jd leader Dream Team yg sengal je. Lpas tu kitorang lepak2 then aku balik tido.

Sok pg aku ikut awek aku n parents dia balik kampung diorang kat Kuala Pilah. At last aku jejak kaki kat N9. Syok btul suasana kampung kat sana. Rasa mcm aku nak behenti keja QS n bukak kandang kambing kat sana. Tp mesti awek aku taknk nye. Nak cari Pizza Hut kat situ pon kena pi sampai Seremban tu. Aku takpe la. Leh spend masa dgn kambing-kambing je. Mlm singah Kajang sat then balik tido kepenatan.

Ahad smlm ari last aku la kat sana. Kitorang kuar jln2 kat Sunway Piramid smpai ptg. Mlm aku naik bus balik kedah.

Aku dpt hp baru...yg tak brape baru sgt la. Nokia 6210 clasic. Awek aku lak dpt nokia baru. 5800. Geram btul aku tgok. Mmg lawa. Dia pon dh lama berkenan hp tu. Last2 dpt gak. Then dia bli modem Maxis USB tu. Leh la main tenet slalu. Kalo dlu dia pkai Celcom. Punya la slow! Pagi ni aku rasa ngantuk skit even aku dh minum scawan neskepe pg td. Dlm bus smlm aku tak leh tido lena. I miss u!!!

1 comment:

~ said...

1. abg angkat sape?abg angkat abg la..
2. ala, kt kampung tu panas..
3. ngeee... i luv my hp!!