Sunday, March 1, 2009

is this destiny?

Hello n good morning...Every morning aku slalu terfikir. Kenape la aku ditentukan untuk hidup begini. Pi keja, balik, tido. Tu la rutin aku. Weeknd adalah hari2 yang ditunggu oleh aku. Sb byk benda yg aku leh selesaikan bila aku kat rumah. Bout my work, dlu masa awal2 aku kat sini aku rasa hepi sgt. Tp since that day aku dh mula rasa my job is stink. Rasa serba salah pon ada gak. Gaji en.Azhar yg bayar tp aku keja dgn org lain. Kesian lak kat dia. Kena tanggung aku tp aku tak leh perform utk dia, utk Warisan Wibawa. bila gaji pon aku tak rasa seronok sb aku mkn duit en.Azhar buta je. Kiranya mcm aku ni Akmal Rizal masa dia dgn team Kedah satu masa dulu.

Sometimes aku terfikir nak ambik cuti panjang. Smpai en.Azhar ada projek baru aku dtg balik kat sini. Tu pon kalo ada rezeki... Rite now aku rasa mcm aku ni a wandering satelite in space. Looking for somebody yg leh ambik n jaga aku leklok. Because this satelite can be anything. From a telescope into nuclear missile silo. You know what im talking bout rite?

As the time goes by, skrg dh masuk bulan March. Everyday i keep waiting for something better. Hmm..dh tadak idea la nk tulis pe dh. Tu je kot. Well, see ya.

No comments: