Wednesday, March 4, 2009

Journey to the South

Starting next week, aku akn ditempatkan di site projek skolah gurun atas arahan en.Azhar. Projek skolah tu dh nak habis dah. Target dlm 10hb 4 ni smua kerja2 kat sana dh abis dah. Hazim sorang je kat sana takut dia tak sempat nk siapkan. Lgpon takut ada keja2 yg tak abis lg dia tak perasan. Aku kna assist dia wat site re-measurement works, claim, etc. So, arini aku dok siapkan keja yg Abad Sentosa bg kat aku. Lpas ni aku kna cosentrate kat pjek en.Azhar lak.

Rasa lega gak la. At least aku dpt serve company aku balik. Aku tak kisah kena dok kat site pon. I take it as a challenge and part of my job. Yang aku tak sukenye bila org yg tadak kena mengena campur aduk urusan keja aku. Mcm sorng tu la...Ingt aku dok kat sana aku ni staf sana ka? Nk tolong orang pon ada la limit dia kan..

Mlm ni aku nk berangkat ke S.Alam. Tiap kali aku pi aku naik bus je. Mane la mampu naik flight. Tp bulan 4 nanti aku nk try naik firefly. Nsb baik ade tiket Alor Star - Subang. Kalo tak, Smpai bile2 la aku 'rabat' bus je. Brg2 pon aku dh packing dh. Tak sbr nak jumpa buah ati aku. Sbulan skali je dpt jumpa. Tak mcm org lain yg leh jumpa slalu.

1 comment:

Rohaizat Hashim said...

nih salah satu gii punca pengurusan diri yg tak teratoq... tunggu la bulan 5 nek firefly... nih tiap2 bulan dok p sana.. mampoih...