Monday, December 1, 2008

My Girl


I have a girlfriend named Saidatul Akmal Zulkifli. Aku start kenal dia masa aku 1st day di Shah Alam for my degree program lagi. But masa tu kitorang just kawan2 la. Dia penah bawak aku jalan2 pi KLCC. ye la, aku ni kan dari Kedah. Bukan slalu aku leh pi KLCC tu. Slama ni pon aku ingat Subang tu jauh dari Shah Alam. Rupa-rupanya sebelah je. Ceh!


Ok la, back to the story of my girl. Dia ni anak tunggal. Family dia dok kat Kajang. Ayah dia dah pencen but mama dia still dok keja. Kat Bukit Aman. Lepas lebih kurang beberapa bulan mengenali dia, aku mengambil keputusan untuk couple dgn dia. Masa tu mlm 31 August 2006. Aku ckp la aku suka kat dia diiringi lagu Dealova nyanyian Once live di dataran Shah Alam. (abis romantik la tu). hahahaha! Lambat gak nak masuk line ni. So, lebih kurang pkul 12.51am dia pon setuju nak jd awek aku. Aku punya la syiok masa tu. Tak peduli dah aku balik lambat masa tu. (at that time aku dok dengan sepupu aku).


As times goes by, memang banyak dugaan yang kitorang tempuh. At the early stage tu toksah ckp la. Ade je org yg busuk ati kat kitorang ni. Ada la 2 3 kali gak awek aku ni nak clash. Leh mereng palehotak aku. But, sampai skarang we still couple. Maybe sebab kitorang sabar & ade byk perkara yg kitorg sama. Contohnya, aku ske pasta, dia pon ske. aku ske kucing, dia pon ske. Awek aku ni pantang tengok kucing. Kucing kurap kat kedai makan pon dia nak cium. hehehee..


Banyak sangat la aku nak cite pasal girlfriend aku ni.. meh la aku list down benda yang simple skit.


my girlfriend:


  • takes me home when i'm too tired to drive

  • she doesn't get all jealous when i'm hang out with the guys

  • she laught at my dumb jokes when no one does

  • she bring tasty food from her home for me

  • likes to go vacation, shoping and Vinci

  • she so smart and intelligent. I don't think she needs me. Quite as much as i know i need her
  • and see her preety face, it takes me away to a better place.

2 comments:

~ said...

Aaaaa...sweet!! sayang sgt kt abg...muahhh muahhh muahhh! u make me love u more! even kite kapel ni byk sgt halangan, tp our love become strongger everyday!

Rohaizat Hashim said...

............ memang patut awek hg sayang kat hg.. hg buat lawak xlawakk pun dia gelak... wahahahahahhahaahaa.... elok laa mcm tuh.. sehati berdansa.. ehh sehati sejiwa... her her her...