Monday, December 15, 2008

Tender pricing

Bos aku dok tgah fight 1 projek kat uum ni. Projek ni kna upgrade toilet kat hostel n blok2 lain. So aku ditugaskan untuk meng isi harga dlm tender tu. Susah skit sb harga dia termasuk make good n fixing new item. Smlm awek aku call, aku cite la pasal keja aku ni. Ade ke patut dia kata aku ni mcm Phua Chu Kang! Sb aku contractor wat toilet. Tidakkk!!! Aku ni bukan mcm dia tu tau. Bila masa lak aku pi keja pkai boot kuning, dgn rambut kembang n taik lalat besar?

Awek aku ni sometimes ske menyakat aku. Mntang2 la aku jauh. Kalo aku dekat, aku gigit2 je bdk tu. hahahahaha!!!

1 comment:

~ said...

ele..memang cam Phua Chu Kang! dulu slalu pkai boot time dok kt site, since taik lalat besepah tu, so kalo kumpul msti besar cam chu kang gak!hahahahha...
Chu~~