Wednesday, December 10, 2008

To Shah Alam and back

Today is Thursday. Tiada hari yg paling best dlm hidup aku kecuali hari khamis. Sebabnya esok jumaat aku cuti. Tapi mgu ni aku hbiskan di Shah Alam bersama awek aku.

Sabtu ni aku ade interview dengan JKR. Neves gak ni sb aku tak besa. Ada kawan aku tu smpai 3 kali interview baru dapat. Dia kata susah sb diorang banyak tanya pasal pengetahuan am mostly pasal politic M'sia, parlimen, kerajaan, pasal JKR pon ade gak tanya. Aku ni mana la tau sangat. Yang aku tau pasal Paklah & Najib je. Pasal menteri2 lain bukan aku tau sangat. Abis tu cane? Kalo dia tanya pasal bagaimanakah pandangan kamu mengenai politik M'sia, takkan la aku nak jawab penuh dengan coruption, cronism n menteri2 yg tau cakap bohong je? Abis la... Dalam otak aku skrg dh memang set dh.

Siakap senohong gelama ikan duri,
pandai cakap bohong lama2 jd menteri.

Mlm ni aku naik bus. Bus je la. Nk drive jauh tu. Dah tu skali nak pi je mkn duit dkt RM 100. Baik naik bus je. Tak sabar la nak jumpa cik adik aku tu. Dia kata dia dah slim. Btul ke slim? Jom kita terjah!! hahahaha!

No comments: