Sunday, January 4, 2009

2009

salam...hi everybody! skarang ni aku keja smentara kat Abad Sentosa. contractor gak. Tp opis dia sblah opis aku. Mana2 pon sama je...TP org ckp 'dari hujan emas di negeri org, lebih baik hujan batu di negeri sendiri'.

Aku sememangnya tertunggu-tunggu kedatangan thn 2009 ni. Byk benda best yg bakal berlaku dlm thn ni. Contohnya nanti ada cite X Men Origin: Wolverine, Transformers 2, GI Joe, Ice Age n byk lg la. Aku ni memang kaki wayang.. Then, aku pon berharap dlm 2009 ni keja aku lebih kukuh, rezeki yg murah, life yg ceria sentiasa n hepi dgn org skeliling aku. Aku tak penah pon mengharap nak jd seorang yang kaya, tapi aku nk jd senang. Senang means even aku tak mampu bli keta besar pon tp aku tak rasa beban bila aku pakai kancil je. Kalo aku keja kuat maybe aku akn kaya tp aku takde kelapangan la lpas ni. tu tndanya aku tak senang la...

ok la, aku nk wat keja aku. Satg kalo bos dtg mampus aku...

1 comment:

~ said...

my dear, i wish u good luck yek behadapan ngan org2 yang psycho tu..haha