Sunday, January 11, 2009

Lost

hello...yesterday lpas keja aku rush balik rumah. Sb aku nak ke Arau lak. Antar adik pompuan aku balik U. Tu pon dh ptg la...then kitorang singgah mkn kt kedai tepi jln arau tu. Ok gak la tmpt tu. Lpas antar dia, balik la. Then aku tersesat smpai ke sintok. Last2 baru aku sedar aku dh masuk dlm compound UUM. Aku pon tak sedar bila aku jumpa main gate UUM tu. Mcm kena rasuk pon ada. Last2 aku U-turn kuar dr UUM dgn penuh kebingungan n seribu pertanyaan. Cmne aku tak sedar exit ke Alor Star sedangkan aku dtg pon dr jln yg sama? N camne aku tak sedar aku dh lepas gate UUM? Masa tgah drive tu aku harap2 takde la benda lain yg mengikut aku balik. Jalan area tu dah la gelap...

3 comments:

Zoulhusni:My Emancipation said...

jeng jeng jeng..
ke tetido masa drive..hahaha..
careful next time dear..

~ said...

woo!spooky tuh!take care taw dear!

Marquis de kash said...

kalo saya tertido, sure sdar2 dah kt alam lain la. pelik btul..