Saturday, January 10, 2009

Scorching Earth

hello good morning, good afternoon or good evening...Aku just bukak tenet jap pg ni to check some emails and updating friendster. I received a few mails from my friends showing the brutality and merciless israel troops scorching palestin's earth. Mmg teruk betul aku tengok. Photo org dibom merata2. Mmg sadis btul diorg ni. Aku harap legacy of Hitler masih ada lg kat dunia ni. Kalo ada org mcm dia, rasanya dah lama smua org yahudi ni kna bunuh dh.

To all org islam, bukan aku nak mengata la..Tp at certain2 time kita ni penakut sangat. Kita tak penah nak unite melawan benda ni. Pemimpin ckp senang la. 'boikot barangan keluaran amerika n israel!'. Tp kalo boikot pon, org kita jugak la yg rugi. Kalo la aku tak isi minyak kat Shell sb nak boikot, tokey kedai minyak tu la org pertama nak rugi. sape? org M'sia gak. Kalo tokey dia melayu?

Aku anggap Allah sengaja hantar tentera israel tu ke palestin sb nk bg diorg sedar la. Mcm bila mak kita pukul kita dengan rotan, maybe sb kita slalu wat jahat, tak dengar cakap mak, suka melawan ade ke kita nk marahkan rotan tu? Kita mesti pikir nape mak kita nk rotan kita? mesti la sb nk bg kita sedar. bila dh sedar apa kita nk wat? wat la something yg bila dh lama2 mak kita dh tak payah guna rotan tu dh. Tu la apa yg aku rasa... Diorg kena sedar la sampai bila Fatah n Hamas tu nak bermusuh di negara sendiri? Sepatutnya diorg kena unite. Sama mcm kita semua. Skarg Allah dh hantar 'rotan' yg besar bg diorg sedar. Allah tu Maha Mengasihani. Takkn Dia nak biarkan saja2 cmtu je kan?

No comments: