Monday, January 5, 2009

Payment to Kementerian

hello...morning. Smlm aku gayut punya la lama dgn awek aku. Ada la dkt 2 jam. Smpai panas tepon aku. Rindu sgt la kat dia...Kalo la tak sebab jauh, hari-hari aku nk jumpa dia. Rindu woo!! Byk la benda yg kitorang borakkan smbil aku dok bergolek-golek atas katil.

Ok la, cite lain la plak yek. Cite awek ni biar aku je leh tau. Harini aku stil dok wat payment tu. Benda dh siap dh. Cuma tinggal aku nak msukkan current progress je. So, bla dh tolak dgn progress lepas leh la tau bulan 12 tu brape percent keja dah siap. Cmtu la wat payment. tp kna kira btul-btul. Kalo terlari skit pon nanti consultant leh argue.

tu lambat lg. 20hb bru nak submit. Yang aku risau skarang ni pasal keja isi tender aku tu. 13hb ni tender tutup. tp aku tak abis isi lagi. Cmne ni? tu keja aku masa kat opis lama dlu. Rasanya nanti aku kna siapkan tu dlu kot.

1 comment:

Zoulhusni:My Emancipation said...

uishh..kalo gayut ngn awek, memang xhengat donia kann...

xpe, isi pelan, bila dh dpt..jgn lupa 'bukak meja'..