Sunday, January 18, 2009

it can be cured...

hello...as usual, doing work la. Today aku kna taip Bill of Quantities (BQ) kat opis Warisan. Aku lari ke sini kejap. Yg kat sni pon byk gak nk taip. 29hb ni dh due date. Aku split half dgn farhah, kerani kat front desk tu. Dia tu dh nk kawin 26hb ni. Aku dh pesan kalo tak leh siap gak, dia tak leh kawin. hahahahaa!!

Last 2 days aku pi klinik. Wat med check up. Sb aku rasa ada tak kena. It ends up i got something problem in my body. Its like internal bleeding. Tp bukan la smpai tahap kenser. and the doc gave me a med to take 3 times a day. Rasanya takyh la aku bgtau aku kna sakit apa. Doc ckp it can be cured. Cuma aku kna aware with my diet la skrg ni. My family trkejut gak nape aku leh kena pnyakit tu. awek aku pon dh tau. Tp dia pasrah je. Dia dh jnji akn jaga aku. tak kisah time aku sihat or sakit. thanks syg...

Ok la, forget la pasal penyakit aku tu. as i told u, it can be cured.

No comments: